CUM COMAND

Informatii cum comand produse personalizate.

Alegerea produsului.
Da click pe imaginea produsului dorit. Se va deschide pagina cu detaliile acestuia, iar in partea dreapta gasesti campurile de completat pentru a putea plasa comanda.

Personalizarea produsului.
a. Textul tau:
Fie ca alegi un text dintre cele sugerate de noi (le gasesti la categoria “Texte”), sau optezi pentru unul personal, nu vor fi costuri suplimentare pentru tiparirea sa.
Redacteaza textul cu atentie, iar daca doresti ca acesta sa aiba diacritice, te rugam sa le folosesti. Ai posibilitatea de a atasa un fisier cu textul tau in campul corespunzator.
Atentie! Nu suntem responsabili pentru eventualele greseli de ortografie sesizate dupa ce primim acordul de tiparire.

b. Mentiuni:
Aceasta rubrica o vei completa doar daca doresti sa schimbi culorile unui model sau pentru alte cerinte speciale. De asemenea, poti adauga elemente grafice din alte modele existente sau le poti sterge, daca designul permite. Ai posibilitatea de a opta si pentru un alt font de text. Nu iti fa griji, vom tine cont de dorintele tale astfel incat sa iti oferim produse unice, pentru un eveniment perfect!

c. Numarul de produse :
Completeaza campul cu numarul de bucati dorite.
Poti comanda minim 50 bucati de invitatii de nunta din acelasi model.
Poti comanda minim 20 bucati de invitatii de botez din acelasi model.
In cazul accesoriilor nu avem un numar minim de comanda.
Atentie! Te sfatuim sa calculezi bine numarul invitatiilor si sa adaugi cateva in plus, pentru a evita o comanda ulterioara. Comanda minima pe care o putem procesa trebuie sa fie in valoare de 50 lei.

Plasarea comenzii.
Da click pe butonul “ADAUGA IN COS”. Pentru a vizualiza cosul de cumparaturi trebuie sa dai click pe butonul “COS” din partea dreapta sus a site-ului. Aici sunt afisate toate produsele pe care le-ai comandat si valoarea lor, precum si valoarea totala a comenzii tale.
Daca doresti sa renunti la un produs, da click pe butonul “X” din dreptul acelui produs.
Daca deti un cupon de reducere completeaza campul “cod promotional” si da click pe butonul “APLICA CUPON”, iar discountul se va aplica la valoarea comenzii.
Cand doresti sa finalizezi comanda, da click pe butonul “LA FINALIZARE COMANDA”.

Date de facturare si livrare.
Te rugam sa introduci cu atentie toate informatiile necesare pentru facturare si livrare. Daca doresti sa iti creezi un cont, e foarte simplu: bifeaza casuta “Creati un cont?” si seteaza-ti o parola de autentificare. Cand toate campurile obligatorii sunt completate trimite comanda dand click pe butonul “PLASEAZA COMANDA” din fereastra din dreapta.
Pentru a finaliza comanda, este necesar sa fi de acord cu termenii si conditiile site-ului.
Atentie! Pentru a putea finaliza comanda NU este obligatoriu sa ai cont pe site-ul nostru.

Procesarea comenzii.
a. Dupa plasarea comenzii vei primi un e-mail de confirmare cu informatiile referitoare la comanda ta.

b. In cazul produselor personalizate, in maxim 48 ore de la lansarea comenzii iti vom trimite macheta invitatiei/accesoriilor dorite, in format digital, pe adresa ta de e-mail. Dupa ce verifici corectitudinea datelor si totul e asa cum iti doresti, ne trimiti un e-mail cu textul “BUN DE TIPAR”, prin care ne dai acordul de tiparire.
Atentie! Fara aprobarea scrisa a bunului de tipar (prin email) comanda nu se lanseaza in productie.

c. Dupa primirea bunului de tipar incepem realizarea comenzii tale. In cazul comenzilor de produse personalizate a caror valoare depaseste 300 lei este necesar sa achiti un avans de 50% in baza unei facturi proforme pe care o vei primi de la noi via e-mail. Diferenta de plata se achita ramburs la primirea coletului.
Plata avansului se poate face prin Ordin de Plata sau prin Transfer Bancar in contul nostru :
RO14 INGB 0000 9999 0418 9119, deschis la ING Bank, mentionat si pe factura proforma. Dupa ce efectuezi plata avansului, este necesar sa ne trimiti pe e-mail dovada platii, pentru a incepe realizarea comenzii in cel mai scurt timp.

d. Durata de executie a unei comenzi difera in fuctie de complexitatea produsului ales si este specificata in pagina acestuia. Realizarea unei comenzi standard dureaza intre 5 – 10 zile lucratoare de la bunul de tipar, sau de la achitarea avansului in cazul comenzilor ce depasesc 300 lei. Daca ai nevoie de comanda intr-un timp mai scurt poti achita o taxa de urgenta in valoare de 100 lei si le vei primi in 3 – 4 zile lucratoare.
Atentie! Ne rezervam dreptul de a modifica termenul de livrare in functie de volumul comenzilor din perioadele de varf.

Plata.
La finalizarea comenzii poti opta pentru varianta de plata dorita: prin transfer bancar sau ramburs curierului, atunci cand le primesti. In cazul produselor personalizate a caror valoare depaseste 300 lei, orice comanda va fi efectuata doar dupa confirmarea platii unui avans de 50% din pretul total, diferenta urmand a fi achitata ramburs, la primirea coletului.

Livrarea.
Livrarea se face prin curierat rapid (FanCourier) iar costul transportului este suportat de catre client si este specificat la finalizarea comenzii.

Costuri livrare colet in tara:
Transport standard (cu ramburs): 23,00 lei 
Transport fara ramburs*: 19,00 lei 
* Clientii care aleg sa achite comanda prin transfer bancar integral in avans beneficiaza de un tarif redus al trasportului.

In cazul localitatilor pentru care se calculeaza taxa de km suplimentari, vei fi contactat pentru a ti se transmite costul final al transportului.

La comenzile ce depasesc suma de 500 lei transportul este gratuit.
Livrarea dureaza in general intre 24 – 48 h.
Atentie! Nu suntem responsabili pentru eventualele intarzieri datorate firmei de curierat.

ALTE INFORMATII UTILE
– preturile includ macheta digitala, printarea textului, indoirea, asamblarea elementelor componente daca exista, rotunjirea colturilor daca este prevazuta , aplicarea perlelor si panglicilor unde e cazul, introducerea in plicuri daca sunt incluse etc.
– pot exista mici diferente de culoare de la macheta digitala (in functie de calibrarea monitorului si lumina) la produsul tiparit.
– in cazul in care dupa ce ai primit mostra digitala constati ca este nevoie de mici corecturi sau aranjarea textului intr-o alta forma acestea se vor face gratuit, in limita a 5 modificari. Modificarile suplimentare celor 5 se vor taxa cu 20 lei/modificare.
– in cazul in care dupa realizarea machetei digitale te hotarasti asupra altui model, noua macheta digitala va fi taxata cu 50 lei. Acest cost se aplica si in cazul machetei in alta limba.
– pentru urgentarea comenzii de la 5 – 10 zile pana la 3 – 4 zile lucratoare se va percepe o taxa de urgenta in valoare de 100 lei.
– in cazul comenzilor din strainatate, plata se va face integral in avans, in contul nostru RO14 INGB 0000 9999 0418 9119, deschis la ING Bank, mentionat si pe factura proforma.
– in cazul in care invitatiile sunt tiparite conform machetei digitale confirmate de client (prin “BUN DE TIPAR”), responsabilitatea pentru eventualele greseli neobservate este a clientului, iar din acel moment firma noastra nu poate fi facuta raspunzatoare; de aceea te rugam sa verifici cu atentie macheta inainte de a ne da acordul de tiparire.