CUM COMAND?
1. ALEGEREA PRODUSULUI
Da click pe imaginea produsului dorit. Se va deschide pagina cu detaliile acestuia, iar in partea dreapta gasesti campurile de completat pentru a putea plasa comanda.
2. PERSONALIZAREA PRODUSULUI
a. Personalizare Invitatii de Nunta si Invitatii de Botez
Fie ca alegi un text dintre cele sugerate de noi, sau optezi pentru unul personal, nu vor fi costuri suplimentare pentru tiparirea sa. Poti alege sa pastrezi textul din simularea noastra de pe site, iar atunci e de ajuns sa ne trimiti doar detaliile de personalizare ce tin de evenimentul vostru. Ex.: Numele, data evenimentului, locatiile si orele, detaliile de confirmare, etc.
Redacteaza textul cu atentie, iar daca doresti ca acesta sa aiba diacritice, te rugam sa le folosesti. Nu uita de textul de confirmare, daca doresti sa apara pe invitatie.
IMPORTANT! Nu suntem responsabili pentru eventualele greseli de ortografie sesizate dupa ce primim acordul de tiparire “BUN DE TIPAR”.
Daca ai cerinte speciale legate de invitatia pe care doresti sa o comanzi, le poti scrie la Finalizarea Comenzii in campul “Note comanda”. De exemplu, poti solicita mici modificari de design sau poti schimba culorile anumitor elemente, daca designul permite. Ai posibilitatea de a opta si pentru un alt font de text. In functie de ceea ce iti doresti, noi iti vom face o oferta de pret personalizata.
b. Personalizare Invitatii Digitale
Pentru a personaliza invitatiile digitale de nunta sau botez cu textul tau trebuie sa completezi campul “Textul invitatiei”. Poti alege sa pastrezi textul din simularea noastra de pe site, iar atunci e de ajuns sa ne trimiti doar detaliile de personalizare ce tin de evenimentul vostru. Ex.: Numele, data evenimentului, locatiile si orele, detaliile de confirmare, etc. Daca doresti sa personalizam invitatia cu un text compus de tine, trebuie sa ne lasi textul complet, redactat cu diacritice. Nu uita de textul de confirmare, daca doresti sa apara pe invitatie.
Pentru a personaliza invitatiile Save the Date in format digital trebuie sa completezi campurile cu data nuntii, numele voastre si sa atasezi poza preferata (dupa caz).
In cazul invitatiilor digitale nu facem modificari de cromatica, fonturi sau elemente de design, ele vor fi personalizate strict cu textul furnizat de tine.
c. Personalizare Accesorii Evenimente
Pentru a personaliza meniurile trebuie sa adaugi un fisier cu textul acestora dar si un fisier cu lista invitatilor (in cazul meniurilor individuale personalizate cu numele invitatului).
Pentru cardurile de masa avem nevoie de un fisier cu lista invitatilor, acestea fiind personalizate cu numele fiecarui invitat.
Te rugam sa verifici textul inainte de a-l incarca pe site, iar daca doresti ca acesta sa aiba diacritice, te rugam sa le folosesti.
In cazul numerelor de masa poti alege formatul in care doresti sa le realizam.
Personalizarea accesoriilor de masa cu textul tau este inclusa in pret. Daca doresti schimbarea design-ului te rugam sa ne contactezi inaintea plasarii comenzii. In functie de ce iti doresti, daca te putem ajuta, iti vom face o oferta de pret personalizata.
d. Personalizare Tablouri
In cazul tablourilor personalizate, completeaza campurile cu informatiile necesare, specificate in pagina fiecarui produs si adauga produsul in cos.
3. PLASAREA COMENZII
Completeaza campul cu numarul de bucati dorite. Poti comanda minim 30 bucati de invitatii de nunta/ botez din acelasi model, minim 30 bucati meniuri/ place cards si minim 5 bucati in cazul invitatiilor pentru domnisoarele de onoare. In cazul celorlalte produse din oferta noastra nu avem comanda minima.
IMPORTANT! Te sfatuim sa calculezi bine numarul invitatiilor si sa adaugi cateva in plus, pentru a evita o comanda ulterioara.
Daca ai nevoie de comanda intr-un timp mai scurt (3 – 4 zile lucratoare), bifeaza in pagina produsului optiunea “Doresc comanda URGENTA”. Acesta este un serviciu suplimentar pentru care trebuie sa achiti o taxa de urgenta in valoare de 150 lei, cost ce va aparea la finalizarea comenzii. Apoi noi ne vom ocupa cu prioritate de comanda ta astfel incat tu sa primesti produsele comandate in cel mai scurt timp.
Da click pe butonul “ADAUGA IN COS”. Pentru a vizualiza cosul de cumparaturi trebuie sa dai click pe butonul “COS” din partea dreapta sus a site-ului. Aici sunt afisate toate produsele pe care le-ai comandat si valoarea lor, precum si valoarea totala a comenzii tale.
Daca doresti sa renunti la un produs, da click pe butonul “X” din dreptul acelui produs.
Daca detii un cupon de reducere completeaza campul “Cod cupon” si da click pe butonul “APLICA CUPONUL”, iar discountul se va aplica la valoarea comenzii.
Cand doresti sa finalizezi comanda, da click pe butonul “CONTINUA CU FINALIZAREA COMENZII”.
Te rugam sa introduci cu atentie toate informatiile necesare pentru facturare si livrare. Daca doresti sa iti creezi un cont, e foarte simplu: bifeaza casuta “Creezi un cont?” si seteaza-ti o parola de autentificare. Pentru a putea finaliza comanda NU este obligatoriu sa ai cont pe site-ul nostru. Cand toate campurile obligatorii sunt completate, trimite comanda dand click pe butonul “PLASEAZA COMANDA” din fereastra din dreapta. Pentru a finaliza comanda, este necesar sa fii de acord cu “Termenii si Conditiile” site-ului.
4. MODALITATEA DE PLATA
Inainte de a finaliza comanda selectezi metoda de plata dorita:
- Plata cu Cardul online prin furnizorul nostru Netopia Mobilpay;
- Plata prin Ordin de Plata (transfer bancar);
- Plata Ramburs curierului.
IMPORTANT! Daca ai comandat produse personalizate sau comanda ta contine si produse personalizate, plata o vei face integral in avans, avand urmatoarele optiuni:
- Poti alege plata cu cardul, simplu si rapid, folosind platforma securizata de plati online Netopia Payments. Daca selectezi metoda de plata online cu cardul, vei fi redirectionat catre pagina Netopia Mobilpay pentru efectuarea platii.
- Poti alege plata prin Ordin de Plata / Transfer Bancar. Daca ai ales plata prin OP, iti vom trimite pe e-mail factura pentru a face plata impreuna cu toate informatiile necesare. Aceasta procedura este mai lunga, realizarea designului (machetei digitale) si tiparirea o vom face abia dupa ce plata este procesata.
5. LIVRAREA
Dupa procesarea si expedierea comenzii, vei primi pe e-mail confirmarea si un link de urmarire AWB.
Livrarea se face prin curierat rapid iar costul transportului iti revine tie si este specificat la finalizarea comenzii.
Costuri livrare colet in tara:
- Cost Standard – 21 lei
- Cost suplimentar procesare Plata in sistem Ramburs – 6 lei
La comenzile ce depasesc suma de 500 lei transportul este Gratuit.
Livrarea dureaza intre 1 – 3 zile lucratoare de la expedierea comenzii.
IMPORTANT! Nu suntem responsabili pentru eventualele intarzieri datorate firmei de curierat.
6. PROCESAREA COMENZII
Dupa plasarea comenzii vei primi un e-mail de confirmare cu informatiile referitoare la comanda ta.
– In cazul produselor personalizate, in maxim 48 h (2 zile lucratoare) de la achitarea comenzii iti vom trimite macheta produsului, in format digital, pe adresa ta de e-mail. Dupa ce verifici corectitudinea datelor si totul e asa cum iti doresti, ne trimiti un e-mail cu textul “BUN DE TIPAR”, prin care ne dai acordul de tiparire. Atentie! Fara aprobarea scrisa a bunului de tipar (prin e-mail) comanda nu se lanseaza in productie.
– In cazul invitatiilor digitale, dupa plasarea comenzii pe site si achitarea ei, vei primi in 24 – 48 h (maxim 2 zile lucratoare) invitatia de nunta, invitatia de botez sau invitatia save the date in format electronic JPG, optimizata pentru mobil.
– In cazul produselor nepersonalizate, receptionam comanda, o pregatim si o trimitem catre tine in termenul mentionat pe pagina produsului ales (la durata de realizare).
Durata de realizare a unei comenzi difera in fuctie de produsul ales si este specificata in pagina acestuia.
In cazul produselor personalizate, durata de realizare se calculeaza din momentul in care avem de la tine acordul de tiparire (BUN DE TIPAR).
Dupa primirea acordului de tiparire (BUN DE TIPAR) comanda ta intra in productie si va fi gata dupa cum urmeaza:
- Invitatii de Nunta – 4 – 10 zile lucratoare
- Invitatii de Botez – 4 – 7 zile lucratoare
- Invitatii in Regim de Urgenta – 3 – 4 zile lucratoare
- Printuri pentru Eveniment (meniuri, numere de masa, place cards etc.) – 2 – 5 zile lucratoare
- Invitatii Domnisoare de Onoare – 2 – 5 zile lucratoare
- Tablouri – 2 – 5 zile lucratoare
- Produse Digitale – 1 – 2 zile lucratoare
Daca in comanda ta se regasesc produse cu timpi de realizare diferiti, se va lua in considerare durata cea mai mare de timp.
IMPORTANT! Incercam mereu sa finalizam comenzile in intervalul cel mai scurt de timp, pentru ca tu sa te bucuri de papetaria mult visata. Cu toate acestea, pentru noi primeaza calitatea oferita, asa ca acordam o atentie deosebita fiecarei comenzi, indiferent de complexitatea ei.
Asteptam cu drag sa pregatim comanda ta!
7. MACHETARE SI “BUN DE TIPAR”
Dupa confirmarea si plata comenzii vei primi pe e-mail macheta personalizata a produsului. O vei verifica cu atentie si daca totul este pe placul tau ne vei da un reply cu “BUN DE TIPAR”.
Termenul “BUN DE TIPAR”, folosit in industria tipografica, reprezinta aprobarea pentru productia personalizata a graficii si prin acesta iti asumi raspunderea totala referitoare la continutul designului si confirmi ca ai verificat eventualele greseli de scriere si gramatica.
IMPORTANT! Nu suntem responsabili pentru eventualele greseli de ortografie sesizate dupa ce primim acordul de tiparire “BUN DE TIPAR”.
In cazul in care dupa ce ai primit macheta digitala constati ca are nevoie de mici corecturi sau modificari, acestea se vor face gratuit in limita a 2 revizii. Reviziile suplimentare celor 2 se vor taxa in functie de complexitatea modificarilor.
Daca dupa realizarea machetei digitale te hotarasti asupra altui model, noua macheta digitala va fi taxata cu 50 lei. Acest cost se aplica si in cazul machetei in alta limba.
8. RETUR SI ANULARE COMANDA
Informatii privind returul si anularea unei comenzi gasesti accesand pagina noastra: “Politica de Anulare si Retur”.